Röd dag.

IMG_0537Röd dag och man är ledig. Så mycket planer och så mycket tid att hinna fixa hemma.

Natten till idag började med att Hugo fick någon form av kruppliknanade syndrom och jag bäddade ner mig med honom medan han kippade efter andan. Öppnade fönstret över oss och då försvann den svullna halsen ganska snabbt. Vaknade vid 8-tiden, gick ner och tänkte att vi skulle få i ordning på övervåningen, allesammans. Men inte! Sandra har varit sängliggande hela dagen. Ett fruktansvärt illamående och feber. Då är det svårt att få något gjort. I alla fall när jag inte kan ta fram skruvdragaren utan att Bonnie ska få ett sammanbrott.

Vi gick ut en sväng i trädgården i alla fall. Satte upp barnens gungor och fikade lite. Skönt ändå.

Sandra och barnen knoppade vid 20. Här sitter jag och gottar mig i UFC.

Kommentera

