Stockholm.

Det har varit sjukt mycket Stockholm nu. I alla fall resor fram och tillbaka.

I torsdags kväll åkte vi hem från Stockholm, jag och Putte. Kom hem sent. Lördag morgon drog jag och mina småsyskon upp till Stockholm igen. Söndagen kom fort och vi åkte hemåt. För att jag sen skulle åka upp igen, dagen efter, tidigt som fan! Vad jag gör imorgon undrar ni nu. Jo, åker hem från Stockholm.

Idag har jag käkat maten på rummet. Skönt. Sånt jävla liv i restaurangen här.

20130410-213000.jpg

Kommentera

