Seeeg.

Kom hem vid 22-tiden från huset igår. Det var för jävla tungt..

Vi hade haft en kämpigt dag med Hugo och hans vattkoppor. Varit hos min mormor och firat lillbrorsan och mamma som fyller snart. Och den här påskmaten... Efter det drog jag ner till huset. Det behövdes sättas in en dörr till badrummet och primas. Sagt och gjort. Men fy fan vad det var segt. Omotiverade till en början. Men lillbrorsan kom och hjälpte mig. Utan mina syskon som hjälp hade jag varit död vid det här laget.

20130401-073204.jpg

20130401-073235.jpg

Kommentera

