Färdigjobbat.

Nu kom jag precis hem från huset. Jag åkte dit direkt efter att barnen hade somnat.

Jag hann med att slipa resten av hallen och matsalen samt stryka första vändan där. Min förhoppning är att alla väggar nere ska vara färdigstrukna och att alla element sitter på söndag. Jag hoppas givetvis på mer saker klara men det blir väl bara en bonus då..

På lördag kommer det förmodligen hända alldeles för mycket. Vi är ett stort gäng som sätter igång. Golv, tak och köksinredning står på schemat. Det kommer rassla till! Fan vad jag ser fram emot det.

Godnatt..

20130321-224714.jpg

20130321-224720.jpg

20130321-224746.jpg

20130321-224758.jpg

Kommentera

