Segt.

Idag har varit i huset en sväng. Det kändes inte som att jag fick någonting gjort. Däremot var rörmokare där. De bytte ut alla termostater på alla element. Alla element blev också nedplockade på nedre plan för att vi ska kunna gipsa igen/spackla/måla bakom. Men nu när termostaterna är bytta behöver jag inte någon experthjälp när jag själv ska plocka ner elementen. Skönt!

Igår eftermiddags kom också bänkskivorna till köket. Alla utan en. Men den dröjer nog inte så länge tills vi får. Förhoppningsvis. Har varken bild eller video(?!) på huset i detta skede. Men det kanske kommer upp imorgon.

Nu ikväll så orkade jag inte köra mer än till halv sju. Sandra bytte av mig, åkte ner och röjde undan allt skräp som samlas så jävla lätt hela tiden.

Nu ska jag fortsätta med vinet. Är det onsdag så är det!

Kommentera

