Kök.

Helgen har gått för jävla snabbt.
I fredags var jag hemma med barnen för att Bonnie hade feber (vilket hon fortfarande har). Jag var inte i huset någonting. Men det var skönt att bara få vara med barnen och släppa det stora projektet lite. Sandra jobbade till 18.. Tror jag.

I lördags körde jag på själv från 15 när Sandra hade slutat jobba. Jag slipade, spacklade och lade färdigt golvet en bit i hallen.
Olle kom på kvällen och hjälpte mig. Vi fick grymt mycket gjort.

Idag har min mamma haft barnen så att Sandra har kunnat vara med i huset. Vi fick mycket gjort, köksstommarna är uppe, köket och hallen är färdigstruket. Nu väntar jag bara på någon som kan hjälpa till men lossningen av elementen.

Är sjukt trött. Får väl skylla mig själv. Jag gick upp i morse och kollade på UFC inatt, live från Montreal.

Så, godnatt!!

20130317-222659.jpg

20130317-222718.jpg

Kommentera

