Bomber.

Igår kväll när vi stod och jobbade kon personalen, viftandes med armarna och sa att vi skulle utrymma. Jag hörde inte riktigt vad hon sa. Så jag mest log och fortsatte att jobba. Sen hörde jag något om ett bombhot mot Forex.. Så vi fick gå ut. Men inte vanliga entrén, utan genom garaget, upp till Götgatan och blev där stoppade av polis. Fick vända om, gå under tunnlar och mitt i trafikerade vägar för att så småningom komma till hotellet. Det tog ungefär 40 minuter att ta sig till hotellet som ligger 100 meter från Åhléns där vi jobbar. Forex ligger emellan. Väl inne så blir vi avvisade från fönsterborden och förflyttade till baren på andra våningen. Polisen kom och spärrade av hela lobbyn.

Åt, gick upp på rummet och slängde på nyheterna. Sen minns jag inget mer. Antar att jag somnade. Idag var allt som vanligt..

20130313-210115.jpg

Kommentera

