Kurragömma.

Sandras mamma är på besök här hemma hela helgen! Det är jättekul. Framförallt för Sandra och barnen. Jag är i huset mestadels av tiden så jag märker inte av någon stor förändring.

I alla fall! Hennes mamma sover i Hugos rum, och Hugo sover då mellan mig och Sandra. I morse vid femsnåret så skrek Bonnie till och vi vaknade, såklart! Sandra sprang upp för att trösta samtidigt som jag gick för att göra välling. När hon sen fick välling var det lugnt och vi båda gick ner igen. Men Hugo låg inte i vår säng längre. Det är inte läge för kurragömma klockan fem på morgonen. Jag letade i hela lägenheten men hittade inte honom någonstans. Sista platsen var under sängen. Mycket riktigt, där låg han. Halvsovandes. Jisses!

Kommentera

