Bra dag.

Har hunnit med en hel del idag i huset. Tyvärr inga bilder, men vafan.

Har varit och köpt material till hallen och trappan. Hyrt en slipmaskin. Köpt hårdvaxolja och täckpapp. Nu behöver jag bara någon som kan skruva loss elementen så att jag kan gipsa/spackla/ måla där bakom.

Jag har satt OSB i hela hallen för att imorgon kunna gipsa på hela hallen! Kommer kännas bra imorgon.

Men först ska jag bara vara med barnen hela dagen när Sandra jobbar. Så. Jävla. Skönt!

Ett stort tack till Putte som hjälpte mig att bära in materialet idag!

Kommentera

